2011. október 24., hétfő

Ariel torta

Ezt a tortát még múlt vasárnapra készítettem. Az alkalom pedig családunk legkisebb hercegnőjének első szülinapocskája! :) A kisasszony fiatal kora ellenére nagy Ariel rajongó :) így tesómmal nem kellett sokat tanakodnunk, hogy mi kerüljön a tortára.
Két tortát készítettem, a vendégeknek rumos kókuszos trüffel krémmel töltött vizes piskótát Ariel "borításban, míg az ünnepeltnek és anyukájának banánkrémes piskótát szervíroztam kagylóként álcázva. Apropó kagyló... Az utolsó pillanatig nem tudtam, hogy mit formázzak az "egyszerűbb" babának odaadós, "trancsírozós" tortának.Végül kitaláltam, hogy a kagyló illene leginkább a hableányos torta mellé. Természetesen laptopom a szundikáló gyermekeim mellett az emeleten... így kénytelen voltam kút főből megoldani a kagyló kérdést. Az Ariel tortának szánt piskótát vékonyan felszeltem. Szerencsére magas volt a piskótám, így könnyedén négybe tudtam vágni. A felső piskótát azonban nem tettem a rumos kókuszos csoki krém tetejére, hanem kagylót gyártottam belőle. (és igen... ismét nincsenek fázisképek, de nagyon érthető leszek! :))
A piskótát elnegyedeltem és betöltöttem a banános krémmel. Látványban ekkor a tortám egy negyed kör alakú volt. K2-ből csíkokat sodortam és a tortára helyeztem az íves résztől a csücske felé :) majd hagytam hűtőben száradni a csíkokat, hogy ne nyomjam szét burkolásnál. Végül  fehér K2-vel borítottam és test színű Wilton géllel "kagyló hatásoztam". 'Igazgyöngyből' kiraktam, hogy 'Dorottya 1'.
Sajnos egyik tortát sem kóstoltam... :( de még az imádott unokahúgomat sem láttam, hogy vajon örül-e a tortájának... mert manókáim nagyon lebetegedtek... :(

4 megjegyzés:

  1. Nagyon édes lett mindkét torta, az igazgyöngyök különösen tetszettek. Hercegnőknek jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. ...Andi, le a kalappal! Én akkor még nem is tértem magamhoz, mire te megalkottad ezt a két tortát! Nagyon tetszik! :)
    Ha maradt még igazgyöngy, akkor küldd már át nekem, mert épp terveztem magamat megajándékozni egy szép gyöngysorral - na de látom, nálad meg mennyi terem! :D
    Sajnálom, hogy végül nem is voltatok ott a szülinapozáson....

    VálaszTörlés
  3. Drága Hugicám!
    Nagyon nagyon köszönjük a csodálatos finomságokat! Úgy sajnáltuk, hogy nem tudtatok ott lenni, de majd csinálunk egy after partyt, ha meggyógyultak a hercegnőid!
    Nagyon örült Dorottya amint meglátta Arielt, a haját kicsit megigazította a kis hercegnőm, majd az oldalán lévő díszek következtek és miután azokat is széttrancsíroztuk jól belefúrtuk az ujjacskáinkat, sajna még nem láttam a fényképeket, remélem sikerült megörökíteni a nagy pillanatokat. Amikor felszeltük és elé tettük az Ő tortáját nézett nagyokat, tényleg ezt meg is lehet enni? -Azért jutott a vendégeknek is belőle.
    Köszönjük még1X. Millió puszi és még mindig nagyon ügyes vagy!!! :)))

    VálaszTörlés
  4. Meseszépek!
    Jobbulást a gyerkőcöknek!

    VálaszTörlés