2011. szeptember 6., kedd

Hennás, virágos tejszínhabos torta / Henna cake

A nagy játék (köszönöm, hogy ilyen sokan küldtetek képeket, szept. 30-ig még várom a jelentkezéseket :)) és a szervezkedések (ezek egyelőre szintén meglepik :)) de jók lesznek ígérem!!!) na és persze a tanévkezdés (még csak óvoda... de... hagyjuk...) közepette természetesen gyártottam ám tortákat is... csak nem jutottam el a publikálásig! :)
Elsőnek ezt a tejszínhabos tortát mutatom. Nem jellemző, hogy 'habos-babos' tortákat alkotnék, de persze külön kérésre, kedves barátoknak bármikor... Teljesen szabad kezet kaptam a dekorálásban, így az éppen aktuális 'pörgésemből' adódóan Henna motívumos tortát találtam ki. Hááát, barnával, jobban hennás lett volna... Bár ha nem árulom el, hogy hennás tortának készítettem, írhatnám, hogy virágos tortát alkottam! :))
Belseje vanília krém, rengeteg őszibarackkal megpakolva!

8 megjegyzés:

  1. ÓÓÓ, ez aztán aprólékos, szépen kidolgozott munka! Hogy tudtad ilyen egyenletesre lesimítani?

    VálaszTörlés
  2. Észbontóan gyönyörű munka! Elképesztő aprólékosság! Minden elismerésem! Gratulálok hozzá :)

    VálaszTörlés
  3. Gyonyoru munka nagyon szep. Minden elismeresem!:)

    VálaszTörlés
  4. Mondtam már, hogy henna őrületben égek? Nagggyon jó lett! Úgy szeretnék majd én is hennás tortát készíteni! Szuper jó lett! :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett. Nézz be hozzám kérlek, adnék egy díjat! :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép!!! Milyen szépen aprólékosan kidolgozott torta!!! Mennyi türelem lehetett....

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok Neked, gyönyörű tortákat sütsz! :) Nézz be hozzám, egy kis meglepetés vár!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm!
    M@rti! Ikeás forgótálca és egy kenőkés a titka :)) Annyira nem voltam megelégedve vele... pörgethettem volna még egy kicsit...
    Katuci, Viki! Köszönöm!

    VálaszTörlés