2011. augusztus 31., szerda

Játék, játék, játék!!!!

Majdnem későn vettem észre, hogy pár 'klikk' híján 100 rendszeres olvasóm van!!! :)) Megtisztelő, hogy ennyien olvassátok a blogom! Köszönöm! A 100. olvasómnak mindenképpen nagy nagy "köszönöm" és taps effect és... és... és... ... ajándék jár majd!!! Azonban ezt -ebben a formában- igazságtalannak tartanám, a többi 99 olvasómmal! Így arra gondoltam játszunk, hogy mindenki másnak is legyen esélye a nyerésre!!!
Azok az ismerőseim akik nem a facebook és társai oldalakon tudják meg (a képek láttán), hogy tortázok, mindig nagy lelkesedéssel kezdik mesélni a finomabbnál finomabb, legegyszerűbb, legkülönlegesebb éppen a 'múlt héten kipróbált' csoda recepteket... Ezután papírcsere történik, kapom a receptet én pedig adom a blogom címét, hogy megnézzék a tortáimat... Majd eljön a köv. találkozó... és -általában- depresszióba esett hölgyeket látok... :( Kellő faggatás után végül elmondják: "El is ment a kedvem a sütéstől! Én ilyeneket sosem tudnék készíteni!!! Nem is merem megmutatni az én tortáimat/süteményeimet!!"... :(( Na, pont ezért találtam ki ezt a játékot!   
Mivel -feltehetően- minden olvasóm sütött már tortát, azt kérném tőletek, hogy küldjétek el az első pár tortátok közül vmelyiket és a mostani torták közül amit a legjobbnak tartotok!! Persze azt is írjátok le, hogy mióta tortáztok! A játéknak nem az lesz a lényege, hogy kié a legszebb torta! Hanem az, hogy odafigyeléssel, tapasztalattal és legfőképpen a torta és az alkotás iránti szerelemmel milyen csodákat lehet alkotni! Külön örülnék, ha vki most készül élete első tortáját elkészíteni és elküldené a képet!!! Mindegy, hogy tejszínes, zselatinos, vagy burkolt tortát készítetek!
Az első tortám készítésénél 250gr-os marcipánnal szerettem volna burkolni egy 16szeletes kerek tortát!! :))) Képeket nem találtam róla, de elképzelhetitek a végeredményt... :)) Nem adtam fel! Utána jártam, mit, hogyan, mivel kell és 1 héttel később már Noddy-t faragtam a konyhámban.
Így sikerült! :) Hagy némi kívánnivalót maga után... :))
Hihetetlen volt a kihívás, hogy tortáról tortára szebbet, jobbat, precízebbet alkossak. Mindannyian tudjuk, hogy 100%-os tortát lehetetlen alkotni, mégis arra törekszünk!! :) Sütünk, formázunk, alkotunk!! Erre biztatlak most téged is, legyél tortás guru, vagy kezdő "torta  tanonc"!!

Teendők:
1. Ha még nem vagy 'rendszeres olvasóm' kérlek klikkelj. (jobb oldalt 'saját bloglista' mellett)
2. Küldd el a mummysutodeje@gmail.com címre az első és a mostani tortád képét 2011. szept. 30-ig!
3. Írd le hogy mióta tortázol.
4. Nem kötelező, de örülnék, ha leírnátok, hogy hogyan kezdtétek a tortázást. Mit jelentett, akkor és most!

Minden beküldött tortát (névvel, vagy blog címmel) közzé teszek egy bejegyzésben itt a blogomban, vmint a beküldők között 2 szerencsést kisorsolnak a hercegnőim, akik -csak úgy mint a 100. rendszeres olvasóm- meglepetést kapnak! Az ajándék egyelőre még maradjon tényleg meglepi! Pár egyeztető tárgyalás után közzé teszem majd ezt az ötletemet is! :))
Játékra fel!!!!!

14 megjegyzés:

  1. Andi, ez szuper ötlet.........küldöm is nemsokára a fotókat és a storyt is mellé.

    VálaszTörlés
  2. én is játszom - küldtem neked mailt!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon gratulálok a sok olvasóhoz! Megértem, hiszen gyönyörű tortákat készítesz és mellé még nagyon jókat is írsz. Még sok száz olvasót kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  4. Hú, az ilyen játékokat nagyon szeretem! Én is küldöm nemsokára! :)

    VálaszTörlés
  5. Én pedig már el is küldtem a mail-t! :) Épp pár hete kotortam elő az első tortámat, mert készülök majd megmutatni a blogomban. Úgyhogy nem is kellett most végigkutatni a gépem! :)

    Még további sok-sok követőt kívánok neked! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon fantasztikus a játék.Több szempontból is :) Az ember ritkán kaparja elő a múlt sikertelenségeit, de ha van inspiráció,akkor szívesebben emlékszik vissza :)Bár én nem az első tortám óta sem érzem magam sokkal magabiztosabbnak,azért megpróbálkozom a játékkel :) Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  7. Sajnos én nem tortázok, de gratulálok a 100. követőhöz.

    VálaszTörlés
  8. Juhuuu, de jó játék! Természetesen én is szeretnék játszani!
    Gratulálok a 100. olvasódhoz és még sokat-sokat kívánok! ;-)

    VálaszTörlés
  9. én nagyon szeretnék csatlakozni, de vmiért nem működik a rendszeres olvasók szekció. Nálam van a hiba?

    VálaszTörlés
  10. Juhuuuuj, érkeznek ám a képek!!!! Köszönöm, hogy játszotok!!!
    Tortacake! Nálam működik, ha azt látod a lap tetején, hogy folyamatosan tölti az oldalt, akkor nálad van a hiba. Ki kell várni amikor nem annyira terhelt a rendszer... vagy vmi ilyesmi... Sok a kép az oldalamon és emiatt előfordul, hogy lassan töltődik be.

    VálaszTörlés
  11. Már el is küldtem az e-mailt, remélem meg is fog érkezni!!!
    Üdv: dszisza.blogspot.com

    ui: de béna vagyok! a mail-ben elírtam az " üdv " utáni részt, dszisza@blogspot.com került a dszisza.blogspot.com helyére... Bocsi!!!

    VálaszTörlés
  12. SZia!

    Én is jelentkeztem a játékra, az imént ment el az e-mail. Remélem megkapod.
    Köszönöm a lehetőséget, gratula a lányaidhoz és a tortáidhoz, hozzád még nem érek fel, de igyekszem! :)

    Betty (www.etelekestortak.blogger.hu)

    VálaszTörlés
  13. Jövök én is :)
    Gratulálok a sok sok olvasódhoz!

    VálaszTörlés
  14. hello...

    talán az utolsók kozt, de épp most kuldtem a mailt :-)
    sok sikert továbbra is

    Hajni

    VálaszTörlés