2011. március 25., péntek

Torta és karamell verseny!!!!

Már lehet nevezni a 3. online cukrászversenyre! Lenke és Némó ismét megszervezte, már sokan neveztek is de még sokan -köztük én is- halogatjuk a beküldést! Rengeteg ötletem van... de nem árulhatom el, ugyanis ismét lesz közönségszavazás és tényleg arra lennénk kíváncsiak, hogy a látogatóknak! melyik torta tetszik a legjobban! Persze az arany, ezüst, bronz érmeket ismét neves szakmai zsűri ítéli oda:
Rózsa Krisztina - karamell szobrász,
Györgyicsek Péter - mestercukrász,
Lusztigh Mária - mestercukrász, karamell szobrász, cukrász szakoktató,
Göldner Tiborné - mestrecukrász, szakoktató,
Rimóczi László - Magyar Grillázs Szövetség elnöke,
Wenzelné Vígh Maja -Venesz díjas mestercukrász.

A heti tervben benne van a versenyművem!!! Már alig várom!!!
Mindenkinek másért fontos a verseny, nekem azért, hogy a -számomra- megvalósíthatatlannak tűnő tortát megvalósítsam... :)) De persze igaz a mondás "a kevesebb néha több"! :))
Ősszel ezt a tortát készítettem a versenyre:
Ma már persze mindent másképp csinálnék... és fogom is pár nap múlva!!!! :)
Aki pedig szeret sütögetni, díszíteni, csinosítani, jöjjön és csatlakozzon!!!!! Ez a legjobb lehetőség, hogy megmutassuk mit is tudunk!!! A versenyre ápr. 12-ig lehet nevezni!!!

Közben már javában tart a figura verseny, amit itt tudtok megnézni! Én ezzel a puli kutyával neveztem!

Jó sütögetést mindenkinek!!!! ;))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése