2011. február 17., csütörtök

"1 órás" Valentin napi torta

Nagy terveket szőttem, nézelődtem a neten, fényépeket mentettem, ötleteket merítettem... mindezt azért, hogy meglepjem Férjecskémet Valentin napra a világ -na jó az is elég lett volna, ha Mummy sütödéjének...- legszebb tortájával... Mindent tudtam róla, a színét, az ízét, a legapróbb mintáját... Nyugodt voltam, sütött a nap, csiripeltek a madarak... bekanyarodtam az óvodához... a lányom messziről szaladt felém... átkarolt és a fülembe súgta: "Mummy szoríts magadhoz! Nagyon fázok!" :( ... 40 fokos láza volt...  Zsuuuuuuuuuupppppppp!!!!

Kissé átalakítottam az elképzelésemet... Miután lefutottam az orvos, gyógyszertár, orvos, gyógyszertár köröket... a Sors megajándékozott 1 teljes órával!!!!!!! :) Ott és akkor! Vigyázz! Kész! Rajt! Versenyfutás az idővel!!!! ...
Hááát... valahogy így született meg ez a -nem éppen- Valentin napi szerelmetes torta:

Megsütöttem a jól bevált vizes piskótámat, majd narancs és puncs krémmel töltöttem. Gyors borítás és már tettem is a hűtőbe pihentetni. Ezalatt egy vonalzó segítségével, derelye vágóval csíkokat vágtam,

majd a kedvenc mintázóm (méterárú boltban vettem -pár száz ft-ért-hastáncos ruha dekoráció) segítségével elkészítettem a tortám "díszecskéit"...
Por lüszter festékkel (antique gold, ) kifestetettem, majd virágkiszúróval kisebb nagyobb virágokat készítettem. Szaladtam a tortáért, amit vízben oldott, por barna szatén festékkel festettem be. Ráhelyeztem a díszeket... Nem tetszett... üresnek találtam... csak úgy potyogtak a -nem létező- homokórában a homokszemek...  amikor kitaláltam hogy indákat festek a tetejére (antique gold-al). Végül az egész tortát óvatosan áthúztam barna szatén porral... és szaladtam életem párjához, hogy ... ezt... itt... mert.. most... így... NEKED! :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes csajszi vagy Te, Andi drága! :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Mummy! Ez nagyon szép lett! Én is most mélyültem el a tortasütés rejtelmeiben, mostanában sütöttem az első tortámat is.
    Kutakodok a neten és azt veszem észre mindig, hogy tortás blogokat nézek:) El kell mondanom, hogy valahogy a te tortáid egyediek. Ilyeneket nem láttam. Nagyon szépek, gratulálok, ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  3. Ditke, Klári! Köszönöm!
    Erus! Huuu... köszönöm... irulok-pirulok! Szóval te is "megfertőződtél" a tortás blogokkal?! :) Nincs ám megállás... Nagyon érdekelnének a tortáid! Megtudom nézni vhol?

    VálaszTörlés