2011. február 10., csütörtök

Eddigi tortáim

Nem tudom ti hogy vagytok vele... én éjjel-nappal képes lennék tortákat készíteni... Szerencsére nagy a család :) és a barátok is egyre többször kérnek tortát szülinapra, névnapra... alkalomra... Mutatok pár képet az eddigi tortáim közül.

B.U.É.K. torta 2011-re. A gyerekeknek nagyon tetszett, így mi 201-et ünnepeltünk szilveszterkor... :D ennyit tudtunk csak megmenteni a számokból... Epres csokikrémmel volt töltve.

Csupa csokis rózsás lüszteres (ezt sajnos nem adja vissza a fénykép) kalória bomba :)

Nagyon kedves ismerősöm kérte ezt a gitár tortát. Meglepetés volt a "vő-jelöltnek". :) Belseje csokikrémes, a külsejét pedig -mivel nagyon nagyon szeretik a marcipánt (jelen esetben K2)- duplán vontam be, csokikrémmel elválasztva.

Ő a kedvencem. Codynak neveztük el :) Kisebbik hercegnőmnek készítettem. A tetszési puszikat a kutya kapta :) alig engedték, hogy felvágjam :( de ez a torták sorsa...

Ilyen tortát én is bármikor elfogadnék... a torta ebben az esetben tényleg csak kísérő volt... az igazi ajándék eredeti nagyságban parkolt az ünnepelt háza előtt :) hoppá :)
Herendi porcelánnak indult... Volt aki ékszertartónak látta... de leveses tálként és Matyó edényként is minősítették már... :) Mindenesetre én nagyon szeretem ezt a tortám... (a porcelán hatáshoz borítás után hideg zselét használtam)

Ha vki azt kérdezné, féltem-e vmelyik tortánál, hogy nem sikerül olyanra mint szeretném... háát... íme... Rettegtem hogy a cipő vastag, vékony, széles, szűk, hosszú, kicsi, nagy... lesz... Ráadásul Ed Hardy??!! Az ünnepeltnek végül annyira tetszett, hogy eltette a cipőt emlékbe... hmmm... csokikrémmel volt töltve... :)
 

Első marcipán figurám!  :) K2 párti vagyok... szenvedtem is sokat amikor figurákat akartam belőle formázni... Be kellett látnom, ehhez a marcipán a legjobb... rengeteget kell még tapasztalnom és tanulnom...
Nálam a Nicky,Diddle, Bud Belly és természetesen Tatty Teddy a KEDVENCEK! Imádatommal sikerült nővérkémet is megfertőznöm, így egyértelmű volt, hogy egyszer készítek neki egy Tatty Teddy tortát... az alkalom pedig adta magát... megszületett az unokahúgom :)
   
Nem vagyok híve a "csak a szépet mutatni" elvnek,  szerintem a hibákból lehet a legtöbbet tanulni...  Megmutatom Noddy-t és Upsy Daisy-t az első két faragott tortámat... telis tele hibákkal...

2 megjegyzés:

  1. Kedves Nagynéni! Nagyon ügyes vagy, büszkék vagyunk Rád, és köszönjük a Teffy Taddy-s tortát! Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia Mammy!
    Gyönyörűek a torták és finomak is. Az Ed Handy torta és a kenus torta full extra volt. Köszönjük és alig várom az esküvőre készített torta csodát!!! Puszi:Angel

    VálaszTörlés